Costa Rica! - Reisverslagen van Meike Laméris - WaarBenJij.nu Costa Rica! - Reisverslagen van Meike Laméris - WaarBenJij.nu
Costa Rica!

31 januari vertrek ik 5 maanden naar Costa Rica! Ik ga hier vrijwilligerswerk doen en kom in een gastgezin terecht met een moeder, vader, twee oudere broers en een jonger zusje. Ik ga met de organisatie AFS intercultural programs naar Costa Rica. AFS is een internationale uitwisselingsorganisatie met kantoren in meer dan 50 landen. Bij deze organisatie werken veel vrijwilligers die zelf ook op reis zijn geweest met AFS of gastouder zijn geweest. Het is dus een grote organisatie met in elk land een eigen kantoor, die projecten regelt zodat mensen zoals ik naar een ander land kunnen om daar bijvoorbeeld een jaar naar school te gaan of een paar maanden wereldwerk te gaan doen zoals ik.
Hier zal ik een blog bijhouden om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen en gebeurtenissen!

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2013

San José en Finca la flor

01 Februari 2013

Reis en aankomst!

23 Januari 2013

Voorbereidingen
Meike

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3241

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 02 Juli 2013

Costa Rica!

Landen bezocht: