Voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Meike Laméris - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Meike Laméris - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Meike

23 Januari 2013 | Nederland, Groningen

Hola!

Dit is mijn eerste bericht, spannund!
Over precies 8 dagen vertrek ik naar Costa Rica. Ja, het komt echt heel dichtbij nu! Ik heb er heel erg zin in, maar vind het ook heel spannend, 5 maanden zonder mijn lieve vrienden, familie en het vertrouwde Groningen. Maar hee, mij hoor je niet klagen! Want wat een kans om vrijwilligerswerk te doen in zo'n mooi land, waar ook nog eens Spaans gesproken wordt, wat een prachtige taal is. Ik verheug me erop mijn gastgezin te ontmoeten, ben benieuwd wat voor mensen het zijn en ik heb zin om mijn typisch Nederlandse cadeautjes aan ze te geven! Ook ben ik heel benieuwd naar het land zelf, natuurlijk heb ik al het een en ander gelezen en plaatjes gezien, maar daar zijn en het écht zien is vast anders.
Maar eerst moet er een hoop geregeld worden voordat ik in het vliegtuig stap. Gelukkig is het grootste deel al geregeld, dat scheelt!
En jeetje, wat is het moeilijk om voor 5 maanden een koffer in te pakken! Vooral als het om kleren gaat, want je hele kledingkast meenemen is absoluut geen optie. En als je dan ook nog een hele grote kledingkast hebt is het (vooral voor een meisje) zeer lastig de kleren die je écht nodig hebt eruit te pikken.
Ik vind dit bericht wel weer mooi geweest, niet heel veel te vertellen verder, ik ben immers nog in het kleine kikkerlandje Holanda!

Koes

  • 23 Januari 2013 - 21:01

    Loenie!:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier! We houden contact :) Succes met je voorbereidingen en succes met aftellen. Bisous!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 3233

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 02 Juli 2013

Costa Rica!

Landen bezocht: